Saturday, February 12, 2011

saat dan sabtu (-.-)

kenapa dengan sabtu ye,
kenapa tak hari ni isnin ke....rabu ke...
ahad ke....
tapi saya suka sabtu
sebab sabtu hari dating sedunia,
heheeee...(^,^)
apa ada dengan sabtu???
  • 86400 saat
  • 1440 minit
  • 24 jam 
  • 1 hari













ala,
hari ni da 86400 kali saya igt kt awk,
again....(-,-)
tiap hari 86400 kali je saya bole rindu awk...
rasa macam x cukup je,
bole tak saya nak tambah 86401 kali tuk saya ingat awak lebih lagi dalam hari sabtu
sebab hari sabtu hari yang saya tunggu...
hari yang bole saya tengok si gigi kecil saya,
tapi.....hari ni saya dating dengan FAR...
sorry dear...(-.-)


si jam dinding....
hanya dapat memerhatikan dr jaoh...
melayang memikirkan si gigi kecil...
si gigi kecil yang kuat merajuk...

boleh tak saya nak cepatkan masa???
sebab si gigi kecil jaoh...
saya rindu....
<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment

masa itu time!! (^_^)