Thursday, February 3, 2011

story between us...

beauty and the beast!!!
the best cartoon character to describe us,
he is beauty and i am the beast!!!
heheheee...(^,^)
Nak jadi beast yang da bertukar hensem!!
beast and the beauty in the real life....
(first date secara rasmi)
sayang, awak tau tak kenapa orang sayang sangat kt sayang...
errmmm...
kenapa saya sayang awak???
awak suka puji diri sndiri
awak suka kutok saya
awak suka buat saya mara
awak suka merajuk
awak suka pujuk saya
awak suka buat hidup saya haru biru
awak suka gelakkan saya
awak suka menyakitkan hati saya
awak ada gigi kecil yang comel
awak ada lesung pipit 
awak ada simpan hati untuk saya
awak ada tangan untuk pimpin saya
awak ada mata untuk tenung saya
awak selalu usap kepala saya
awak selalu sikat rambut saya
DAN yang paling penting...
AWAK SAYANGKAN SAYA!!!
awk, awk dan awk....
jangan berani2 mendua tiga kan saya...
sebab saya akan buat hidung awak ade dekat lutut 
dan mulut awak ade dekat buku lali...
saya terlalu sayangkan awk en.zaed!!!


2 comments:

  1. swet gle ko ni yana (:
    semoga ko ngan zaed kekal sme cam wahab ngan sai .. hehhe
    dh xmen dh shah jehan ngan mumtaz mahal or romeo ngan juliet :)

    ReplyDelete
  2. thank you sue...
    insyaAllah....
    aku pon x saba nk tgk zaed akad nikah...
    hahahhaa...
    aminnn...(;

    ReplyDelete

masa itu time!! (^_^)